Followers

Monday, November 8, 2010

satu hari di malam sabtu

ni lah dia owner rumah, IQBAL AZMI, hahah

latip kalau dah main game,hahah


mohimin ghani sempat lagi study *sok beliau exam katanya . haha
cerita ni dah lama tapi memandangkan aku dah ada blog neh aku nak post gak lahh . hahah! macam biasa lahh aktiviti malam aku dengan kawan kawan aku memang melepakk je lahh. Tempat melepak ? haaa, RUMAH KITA laa. "RUMAH KITA tuh apa ?", haa, tuh la rumah kedua aku dan teman teman. Terima kasih kepada Iqbal Azmi kerana sponsor rumah tuhh. hahah! Macam biasa laa, member lepak aku semestinya Mohimin Ghani dan Latiffudin ANONG. Dah memang takde orang lain dahh. Kalau dah melepak kat sini memang tak ingat balik dahh. CONFIRM! Lepas balik shisha mesti singgah sini, dah singgah apa lagi overnite sampai pagi lahh. hahah! Taknak cerita banyak banyak, tengok lah sikit gambar gambar yang sempat diKETIK di RUMAH KITA nehh . ^_^

2 comments: