Followers

Monday, November 8, 2010

al kisah final exam

Final nak habis dah, paper tinggal satu je lagi.Tapi tu lah, hati ni macam tak tenang je. Entah kenapa aku rasa macam aku ada repeat paper je sem neh. TEROKKK! haishh. Last paper khamis ni, tapi aku dah tak sabar sabar nak habis final nih, banyak program/function menunggu kat kuala lumpur tuh. hahah! AND, aku nak start practical dah. 


EXCITED GILER! 

HAHAH!


Anyways, dah nak practical nih lagi bertambah lah kerja nanti, memang bertimbun timbun lah tahun depan kerja aku nih. Memang banyak la program tergendala gamaknya.Banyak benda tak boleh buat dah,contohh ?



MENGAJAR KAWAD?  

dah tak boleh kot . entah lahh . next post je la aku bagitahu kayh ? 

hahah

:D

 

4 comments:

  1. mengajar kawad untuk persatuan apa bro?

    ReplyDelete
  2. same la..
    mcm kene repeat je..
    tapi mintak2 ta lah..

    ReplyDelete
  3. ohh aku mengajar krs . mengaja sendiri je . haha

    ReplyDelete
  4. uii jangan la ada repeat . benti poli la aku kalau repeat .

    ReplyDelete