Followers

Monday, November 22, 2010

kawan kawan lama :)

kalau tengok tajuk pun rasanya korang dah tahu apa aku nak tulis kan ? pastinya ianya berkaitan dengan kawan kawan lama aku . kawan kawan dari sekolah rendah yang dah dekat berapa tahun tak jumpa. *padahal rumah dekat dekat je sume . hahaha. dalam beberapa jam yang lepas aku dapat lah berjumpa mereka mereka ni balik. walaupun dah pernah melepak sama dulu, tapi perasaan lepak malam tadi sangat lain. memang enjoy dan havoc. perangai masing masing tak berbuah. sama je. kaki bahan kuat gile dari sekolah rendah sampai ke tua sekarang ni. HAHAHA!

walaupun tak dapat jumpa semua sekali, tapi yang ada tadi dah cukup dah. memang seronok bila kita semua dapat melepak sama sambil bukak cerita cerita lama kita dulu. hahaha. kelakar sial kalau ingat balik. sedar tak sedar dah besar dah kita semua. masa memang berlalu dengan pantas. masing masing dah hampir berjaya dalam hidup. Farhan Ramli, Hazraaf, Nazri Mat Nor, Syukri Azmi, Nazirul, Muiez Ahad, dan juga bonzer kami semua, Syarifah Munirah a.k.a KAK PAH. hahaha! mereka ni la yang datang tadi melepak sama setelah sekian lama tak jumpa. memang havoc gile tadi. lagi lagi kak pah. *teruk kena bahan kau. HAHA! jangan mara kak pah. hehehe.

sebenarnya ramai lagi kawan kawan lama yang tak dapat aku nak jumpa sambil lepak lepak macam tadi. kalau dapat kumpul semua memang terbaik :) tapi sayang la, tak berkesempatan lagi. masing masing ada komitmen kan. tapi aku harap satu hari kita dapat gather sama sama ramai ramai borak borak cerita kisah lama macam tadi. mesti meriah beb! hahaha. tapi gambar tadi tak sempat nak diupload kerana tuan punya kemera, Syukri Azmi tak masukkan gambar lagi. so tak dapat la aku nak share kat post aku kali ni. so akan diupload di FB saja nanti. hahaha!


so kepada member member lama aku ketika di SEKOLAH KEBANGSAAN JALAN RAJA MUDA dulu, kalau lepas ni ada gathering lepak lepak macam ni lagi, sudi sudi dan rajin rajin la datang mengimarahkan majlis kita neh. ramai ramai baru la lagi meriah kan ? haha :)

then aku nak share satu gambar yang agak nostalgia waktu aku budak budak dulu .
HAHA :D

so inilah dia rakan rakan seperjuangan aku dulu ketika masih kanak kanak hingusan lagi. memang kenangan. masing masing pun dah besar. sekejap je masa berjalan. hahah. so kepada semua yang ada kat dalam gambar ni. harap kita boleh berkumpul balik semua sekali . INSYALLAH :)

sekian untuk post kali ni. *post simple lagi aku buat,HAHAHA! :)

No comments:

Post a Comment