Followers

Thursday, December 1, 2011

cuti sem yang membosankan

salam semua ! budak2 SPM pun dah selamat menghabiskan paper2 mereka , budak2 pmr pun tunggu masa nak ambik result neh , dan tidak terkecuali aku laa , result nak keluar dah minggu depan nihh. cuak pulaa rasanyaa bila memikirkan result nih. jangan la ada yang repeat. PLEASE! aku tak relaaaa!

dan tidak seperti cuti2 sem yang lepas , aku mendapati bahawa cuti sem tahun ni adalah paling BOSANNN! erghhhh. bosan sampai tak terkate bosannyaa. dan masuk pada saat ini sudah genap aku berada kat rumah selamat 3 hari 13 jam 16 minit. gile lama tuhh . tak pernah aku lepak rumah lama lama macam ni, boleh jadi gila aku macam ni. HAHA!

dan kebosanan cuti sem pada tahun ini juga dibantu oleh ketiadaan duit belanja untuk keluar sama ada keluar meronda , keluar makan , mahupun keluar saja saja. bila dah takde duit nihh mula la rasa sesak je hidup. nak bernafas pun tercungap2 je rasa ibarat ayam yang menggelupur disembelih. kann ??

tapi nasib baiklah kebosanan ni boleh ditebus dengan facebook dan twiiter sebagai peneman hidup. yelahh awak pun single , siape la yang sudi teman awak nihh, handphone pun tak berbunyi, dah takde function . hahaha! tapi tu la, kalau dah selalu menghadap facebook dengan twitter ni, mau termuntah2 depan laptop beb. tak tahan aku 24 jam menghadap benda sama. uiii tak tahannn.

sebab tu la untungnya girlfriend ataupun teman istimewa pada ketika ini kerana adanya kehadiran mereka akan membuatkan hidup kita yang bosan menjadi berseri! kannn ?? takde duit pun tiada masalah , demi awek dengan tiba tibanya duit akan mucul , erkkk ? HAHAHA!

*suara belakang2*
"errrr sudah sudah la tu tokwann, kau tu single. couple la kau dengan laptop tuhh, kikiki"

CHAITTT!!

siapa lak yang bersuara tuhh ? sekali aku dah tangann , berpusing kepala kau macam gasingg! takde sivikkk. *err abaikan pergaduhan yang berlaku sebentar tadi. 

so sekian sajalah entri aku untuk kali nii , at least sekarang ni takde aku update entri setahun 3 kali ye takk ? hahaha! sooo tingkatkan prestasi kurangkan kontroversi !

P/S : yang ada awek untunglahhh boleh ajak keluar takde bosannn!

No comments:

Post a Comment