Followers

Monday, November 28, 2011

SAYA GILA KARAOKE !

seperti yang sedia maklum , karaoke adalah tempat untuk kita melepaskan tekanan yang kita pendam dan alami di dalam diri kita. karaoke juga merupakan tempat untuk mereka yang tidak mempunyai bakat nyanyian untuk mengeluarkan suara 'emas' mereka itu. takkan la nak nyanyi kat tempat awam kan? mampos kene gelak. kahkah! tapi apa yang aku nak cerita ni bukan pasal maksud karaoke ke tekanan ke, aku nak cerita pasal aku dan karaoke. yeeee aku dan karaoke. harharhar !


aku mula diperkenalkan pada dunia karaoke ini sekitar tahun 2006 lagi , cuma pada tahun 2009 baru aku mula bergiat aktif dalam bidang nih. *macam biodata plakk , abaikan*


aku suka karaoke ni sebabbbb , 
1. aku tak suke merayau2 sana sini. g karaoke senang , dok diam2 amek mic , melalak haha
2. dah jadik hobi la jawabnya , sehari tak karaoke menggigil2 cam tak dapat rokok.
3. aku bosan laaa , takde ape nak buat . biasa laa orang single, haha
4. suara aku tak sedap sebab tu aku g karokk , kalau sedap aku masok pertandingan la wehh !


tapi obviously la more to number 2. HAHAHA!


dan tempat yang paling aku selalu pergi tak lain tak bukan ialahhh , jeng jeng jeng ! 
REDBOX RIA SOGO.


red box sogo ni antara tempat karaoke ang termurah dan berkualiti kat kula lumpur neh.
WHY??? 
sebabbb , red box sogo ni murah bebb, bawak student card charge rm10++ jee untuk 3 jam, ada kerepek dengan air lagi .fuhhh berbaloi bebbb.
*ahh sudahh, lebih kepada promote dah nehh , abaikan*


soo kepada rakanrakan yang tengah baca nehh , kalau ada masa pergi lahh karaoke. takde member? takde masalah, hellohello je gua . okayy ? HAHA .


p/s : internet lembab la siott , tak boleh upload gambar aku karokk , haishh demmm

2 comments:

  1. tot r status kt fb slalu nye sal karok je..upenye tu hobi..hehe ;)

    ReplyDelete
  2. hahaha ! hobi sepenuh masa ! ehh silap2 hobi time free . haha ! :D

    ReplyDelete