Followers

Thursday, October 25, 2012

BLOG DAH BERHABUK !!

hai semua ! assalamualaikum ! hehe :D sihat sejahtera ke semua ? saya masih lagi sihat seperti biasa alhamdulillah. :D dah lama tak update blog ni, bukan masalah busy ke ape ke kan, memang malas lah nak update sekarang. hahahaha ! blog pun capuk je ni takde apa nak update sangat. hahaha. okay lah nak cerita pasal kehidupan selepas diploma ni je la sikit sikit, sementara tunggu nak balik rumah ni, saya sebenarnya dekat ofis lagi ni. harharer.

alhamdulillah selepas diploma ni kehidupan berjalan dengan lancar, diploma dah dapat kerja pun dah dapat. ngan ngan selepas sebulan je habis belajar terus dapat kerja, pada tanggal 5 Julai 2012, hari khamis. hehe. alhamdulillah la kerja ni pun seronok dan gaji pun boleh tahan sesuai dengan taraf diploma saya la, gaji ikut resume senang cerita. heheh.

kerja yg saya dapat ni pun memang ikut course la, walaupun ala ala data entry tapi bukan data entry, menyeluruh la merangkumi semua aspek, mysql,server,coding semua saya handle. okay la kerja ni not bad, bulan ni pun dah nak masuk bulan keempat kerja kat sini. staff memember sini pun okay.

err rasanya takde apa nak cakap lagi dah ni, tunggu idea lain datang lak. hahahha.

k babai ! selamat hari raya aidiladha semua ! :D

No comments:

Post a Comment